Fandom

Harry Potter Balkan Wiki

Albus Dumbledore

11pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore (r. o. 1845.) imaginaran je lik iz romana o Harryju Potteru autorice J. K. Rowling.

Dumbledore je bio ravnatelj škole vještičarenja i čarobnjaštva Hogwarts od 1956. i smatran je jednim od najmoćnijih čarobnjaka na svijetu. Pomalo je luckast, ali ujedno i vrlo moćan te sliči tipičnim dobrim čarobnjacima kao što su Merlin i Gandalf. Suosjeća s Harryjem Potterom i pomalo mu gleda kroz prste. On je jedini čarobnjak kojeg se Lord Voldemort
Displaypicture large.jpg

Albus Dumbledore Vjernost:Red feniksa Dom:Gryffindor

ikad bojao.

Dumbledore je visok i mršav čovjek s dugom kosom i bradom. Ima plave oči i veoma dug i kukasti nos (koji izgleda kao da je najmanje dvaput slomljen). Nosi naočale u obliku polumjeseca. Obično je odjeven u veličanstvene pelerine. Tvrdi da ima ožiljak iznad lijevog koljena u obliku savršene karte londonske podzemne željeznice. Na Dumbledoreovoj karti iz čokoladnih žaba piše da voli komornu glazbu i kuglanje. Karta otkriva i da voli magične i nemagične slatkiše. Tako često za lozinke na ulazu u svoj kabinet određuje imena različitih slatkiša. U Harryju Potteru i Kamenu mudraca rekao je profesorici McGonagall da posebno voli limunov šerbet. Ne voli grah sveokusnjak Bertieja Botta zato što je jednom naišao na okus bljuvotine. U filmskim verzijama Harryj Potter i Kamen mudraca (2001.) i Harry Potter i Odaja tajna Dumbledorea je glumio Richard Harris koji je preminuo 2002. U Harryju Potteru i Zatočenik Azkabana (2004.),Harry Potter i Plamenom Pehar (2005.) i preostala dva dijela Dumbledorea je glumio Michael Gambon.U zadnja dva filma Dumbledore se ne pojavljuje, jer ga u Harry Potter i Princ miješane krvi ubije Severus Snape.

Also on Fandom

Random Wiki