Fandom

Harry Potter Balkan Wiki

James Potter

11pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

James Potter rođen je 27. ožujka 1960. u Engleskoj. Imao je smeđe oči, nešto duži nos od Harryjevog, ali isto mršavo lice, iste ruke i neurednu crnu kosu, a u školskim je danima bio gotovo iste visine kao i Harry. Pohađao je Hogwarts od školske godine 1970./71. do 1977./78. i bio je u domu Gryffindora. Njegovi su najbolji prijatelji bili Sirius Black,Peter Pettigrew, Remus Lupin.Sirius se nije slagao sa svojim roditeljima pa je u dobi od 16 godina pobjegao od kuće i preselio se k obitelj Potter do završetka školovanja. Jamesovi roditelji smatrali su Siriusa "drugim sinom". James je bio sin jedinac i njegovi su roditelji već bili stariji kad su ga dobili, čak i po čarobnjačkim mjerilima. James Potter tijekom školovanja bio je prilično arogantan, kako ga je opisao i Severus Snape, ali je s vremenom sazreo. Harry je u Snapeovu sjećanju vidio da se James tijekom školovanja prema Severusu ponašao nasilno. Imao je naviku bacati uroke na sve koji bi ga iritirali, a bio je i vještiji u magičnim dvobojima od Snapea, unatoč Snapeovu dobru poznavanju crne magije. Nakon što je vidio Snapeovo sjećanje, Harry se morao složiti sa Snapeovom procjenom arogantnosti svog oca zbog čega je bio duboko deprimiran. U obranu njegovog "nasilništva" Sirius je rekao da je Snape čak i u mlađim danima bio zloban i da nije bio "nevina žrtva" kakvom se doimao te da je James mrzio Snapea zbog njegove opsjednutosti crnom magijom. James je bio briljantan učenik, a bio je i igrač gryffindorske metlobojske ekipe. U filmu je spomenut kao tragač, ali je J. K. Rowling potvrdila da je zapravo bio lovac.

Also on Fandom

Random Wiki