Fandom

Harry Potter Balkan Wiki

Tom Marvolo Riddle

11pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

[[Datoteka:155442_175281209157092_1790009_n_large.jpg|thumb|Tom Marvolo Riddle Lord Voldemort Vjernost: Sebi (smrtonoše)

Lord Voldemort (rođen kao Tom Marvolo Riddle 31. prosinca 1926.) je izmišljeni lik iz serije romana o Harryju Potteru britanske spisateljice J. K. Rowling. On je zli čarobnjak i najveći negativac u romanima koji želi osigurati ogromnu moć i besmrtnost korištenjem crne magije. Voldemort se pojavio u šest od sedam dosad objavljenih romana: u Harryju Potteru i Kamenu mudraca zaposjeo je tijelo svog sluge Quirinus Quirrella, u Harryju Potteru i Odaji tajni pojavio se kao sjećanje iz svog dnevnika, u Harryju Potteru i Plamenom peharu pomoću magije vratio je svoje tijelo, u Harryju Potteru i Redu feniksa borio se s Albusom Dumbledoreom, a u Harryju Potteru i Princu miješane krvi prikazan je samo u sjećanjima u situ sjećanja. Ne pojavljuje se u Harryju Potteru i zatočeniku Azkabana, iako je tamo često spominjan te se u zadnjem, sedmom dijelo ponovno pojavljuje kao glavni antagonist. Voldemorta se čarobnjački svijet toliko boji da ga se ne usuđuju zvati imenom. Većina likova u romanima o njemu govori kao o "Znate-Već-Komu" ili "Onomu-Čije-Se-Ime-Ne-Smije-Izgovoriti", iako protagonist, Harry Potter bez straha izgovara njegovo ime, osim kad ne želi izazvati strah drugih vještica i čarobnjaka. Neki drugi mladi likovi, kao što su Hermiona Granger i Ginny Weasley nakon prvotnog oklijevanja ipak su odlučili slijediti Harryjev primjer. Remus Lupin, Sirius Black i Albus Dumbledore nikad nisu oklijevali da izgovore njegovo ime. Njegovi sljedbenici, smrtonoše, ne koriste njegovo ime nego ga nazivaju "Gospodarom tame", a obraćaju mu se s "Moj gospodaru" ili samo "gospodaru". Voldemort je u romanima smatran jednim od najmoćnijih čarobnjaka svih vremena. Rečeno je da je jedini čarobnjak kojeg se ikad bojao bio Albus Dumbledore, ravnatelj Hogwartsa, iako je Voldemort zanijekao da se bojao Dumbledorea.

Also on Fandom

Random Wiki